روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


از سوی شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد؛

حضور اقشار مختلف کهگیلویه و بویراحمدی در راهپیمایی روز قدس

مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم، احزاب، نهادها و تشکل‌های این استان با ارسال بیانیه، برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام آمادگی کردند.

اسماعیل گشتاسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به‌خاطر حرکت‌ها و خیزش‌های اسلامی منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است که امیدواریم با حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی، سران استکبار بار دیگر متوجه شوند که ملت‌های بیدار دنیا حامی و پشتیبان مردم مظلوم و آرمانی فلسطین هستند.
مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکثر احزاب، نهادها و تشکل‌های فعال در این استان با اعلام آمادگی برای حضور در تظاهرات روز قدس، از عموم مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.
وی بیان داشت: امسال در کهگیلویه و بویراحمد در طول مسیر راهپیمایی مردم، جشنواره هنرهای تجسمی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان از مصلی امام خمینی شهر یاسوج تا مسجد صاحب‌الزمان این شهر به طول 500 متر با موضوع روز قدس برگزار می‌شود.
گشتاسب، با بیان این‌که مردم کهگیلویه و بویراحمد بعد از حضور در راهپیمایی روز قدس، نماز عبادی سیاسی جمعه را برگزار می‌کنند، گفت: در جشنواره روز قدس کاریکاتور سران استکبار و تصاویری از حضور مردم در این راهپیمایی به نمایش گذاشته شده و جملات رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری خوشنویسی می‌شوند.
 مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد با اعلام سخنرانان کشوری روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: حجت‌الاسلام دکتر علی‌اکبر صفرپور، جانشین ستاد انتفاضه و قدس کشور و دکتر محمدصادق کوشکی رئیس شاخه جوانان جمعیت دفاع از ملت فلسطین در روز قدس در یاسوج و گچساران سخنرانی می‌کنند.
این مسئول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انگیزه‌ای که انقلاب اسلامی ایران در طول این 32 سال برای مردم آزادی‌خواه دنیا ایجاد کرده روز‌ به روز در حال افزایش و ثمربخشی است.
وی تاکید کرد: به زعم اکثر کارشناسان سیاسی، ایده مبتکرانه امام خمینی (ره) در اعلام روز جهانی قدس موجب شده تا موضوع فلسطین و قدس همواره در اذهان مردم دنیا نمایان باشد و سرن استکبار و زور را با ترس و لرز مواجه کند.
گشتاسب خبر داد: برنامه شب شعر با موضوع فلسطین، انتفاضه و قدس توسط حوزه هنری این استان در هفته آینده برگزار می‌شود.
مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هم‌اکنون در همه شهرهای این استان نمایشگاه عکس، پوستر، کتاب و محصولات فرهنگی دایر شده که تا پایان هفته آینده ادامه دارد.
وی ادامه داد: به مناسبت روز جهانی قدس، مسابقات مختلف ورزشی توسط اداره‌کل تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شده که علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مسابقات به هیئت‌های ورزشی مراجعه کنند.
گشتاسب خاطرنشان کرد: در روز پنج‌شنبه همین هفته گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و اعضای شورای طرح و برنامه این شورا عطر افشانی می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:روز جهانی قدس،فلسطین،اسرائیل،راهپیمایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com